Ülevaade erinevatest süsteemidest põhineb nii isiklikel kogemustel kui ka külastatud seminaridel siin- ning välismaal, millest oleme ammutanud väga palju teadmisi.


Üldjuhul on paigaldusaeg 2 päeva. Vähestel juhtudel saab lihtsamate autode puhul hakkama kahemehetööna ka 1 päevaga, näiteks Mazda 6 puhul. Komplitseeeritumate autodega (palju silindreid, vähe ruumi) võib paigaldus kesta erandkorras kuni 4 päeva.


Soovitatav hind on arvestatud otse-sissepritsega 4-silindrilisele mootorile, 53. liitrise paagiga varuratta asemele, tankimisvarustusega tagastanges. Olenevalt autost võib lisainstallatsioonide arvelt hind ka veidikene varieeruda.


GAZLAND saab paigaldada Teile ükskõik millise gaasiseadme, mis Eestis esindatud - lisaks alandada paigalduse hinda 100 euro võrra soovitatavast hinnast. Soodustuse saavutame sellega, et tarnime seadme otse tootjalt ning ei püüa iga kliendi nahka koorides kiiresti rikastuda ja võtame tasu vastavalt tööle. Soovime Teiega luua aluse sõbralikule ja pikale koostööle.

Kirjeldus ja soovitatav hind.

 

Картинки по запросу tamona лого          Картинки по запросу tamona лого      

GBO ZENIT - Itaalia kvaliteet kättesaadava hinnaga! Poola ettevõte  Auto-Gaz Centrum on elektrilist juhtplokkide tootja ning on hetkel üks juhtivaid tootjaid autogaasimaailmas. Kindlal sammul ühendasid jõud AGC  ning itaalia ettevõte LPG-AUTRONIK. Koos suutsid nad luua kõrgkvaliteetse toote, samal ajal säilitada taskukohane hind pea igale kasutajale. Kontroller Zenit täitis kõik klientide ning gaasiseadmete paigaldustehnikute ootused oma töökindlusega ning ühilduvusega pea kõikide süsteemidega. Mainitud gaasiseadmete plokid pannakse kokku Itaalia tehases, seepärast loeme need ka Itaalia toodeteks.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole 850 - 950€, koos KM'ga.


 

  KME:

Poola tootja, on tootnud oma juhtmooduleid alates 2004a. Väga töökindel 4. põlvkonna süsteem, ei eristu teistest poola tootjatest mitte millegi peale hinna poolest.

РSoovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 800 - 900€, koos KM'ga.


 

 Versus:

Toodetud Poolas nagu ka КМЕ. Puuduvad teistest paremad omadused.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 800 - 900€, koos KM'ga.


 

Картинки по запросу tamona логоTamona:

Toodetud Leedus, pea kõik firma tooted on kergelt paigaldatavad, ei taha saada erilist hooldust ning on lihtsad kasutada. Väga hea hinna-kvaliteedi suhe. Tamona autogaasisüsteem  – töökindel ja kvaliteetne süsteem neile, kes ei taha üle maksta kalli brändi eest.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 600- 700€, koos KM'ga..


 

Картинки по запросу europegas lpg лого  Europegas:

Poola tootja, KME ja Versuse analoog. 

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 800- 900€, koos KM'ga.


 

Картинки по запросу green gas lpg лого Green gaz:

Poolik koopia Itaalia süsteemist - tasub kaarega mööda käia.


 

Картинки по запросу digitronic lpg лого Digitronic:

Itaalia toodang, mooduleid toodetakse ühes suurimas Euroopa autogaasisüsteemide tehases АЕB. Kaasaegne autogaasisüsteem luuakse iseenda väljatöötatud alustel ning tehnoloogiatega AEB Technologies nime all. Paljuski on olnud just nende insenerid teerajajateks. 
AEG gaasisüsteemid omavad ülemaailmseid ja Euroopa kvaliteedisertifikaate. Järelkaja on laitmatu, ilmselt sellepärast, et toode on tõesti kvaliteetne ning töökindel.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 850 - 950€, koos KM'ga.


 

Картинки по запросу tamona лого Zavoli:

Digitronicu analoog moodulid toodetakse AEB Technologies tehases.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 850 - 950€, koos KM'ga.


 

Картинки по запросу stag lpg лого Stag:

Ettevõte  AC Autogas on brändi STAG tootja. Kogu tootevalik, mida  AC Autogas pakub läbib kõik põhjalikud testid spetsialistide valvsa pilgu all. Küllaltki hea toode, üks plussidest on hea hea hind ning ka pidevate  innovatsioonide arendus autogaasimaailmas.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 850 - 950€, koos KM'ga.

 

 

Картинки по запросу tamona лого 

PRINS - ülemaailmselt tuntud kõrgkvaliteetne Hollandi bränd, mis on end pühendanud kliendile ning pidevale arendustööle. Autogaasikomplektis PRINS on kasutusel parimad gaasipihustid Jaapani tootjalt Keihin. Omab kõrgklassilisi katsetulemusi kahjulike väljaheitegaaside vähesuse osas. Ettevõte omab kõiki vajalikke sertifikaate: NEN-EN-ISO9001:2008, R67-01, R110, ISO15500, ISO/TS 16949:2002.
Lisaks vajab eraldi tähelepanu järjestikpritsesüsteem, mis lubab mõne väikese komponendi vahetusega töötada nii propaan-butaanil kui ka metaanil ning lisaks ka bensiinil!

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 1500 - 1700€, koos KM'ga.


 

Картинки по запросу tamona лого  BRC:

BRC (Itaalia) – üks suurimaid gaasiseadmete tootjaid maailmas. BRC süsteemid töötavad tõrgeteta üle terve maailma. Seadmeid paigaldatakse nii sõidukitele kui ka rasketehnikale ning bussidele. Samas ehitatakse kas propaani või butaani peale ümber ka jahte ning kaatreid ning kõiki teisi bensiinil töötavaid sisepõlemismootoreid. Erineb odavamatest tootjatest oma töökindluse ja -täpsuse poolest.

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 1500 - 1700€, koos KM.


 

Картинки по запросу tamona лого Vialle:

Vialle on ülemaailmne liider alternatiivkütuse ning vedelgaasisissepritsesüsteemide turul - täpsemalt 5. ja 6. põlvkonna gaasisüsteemid. Vialle oli esimene, kes töötas välja propaan-butaangaasi sissepritse vedelas olekus, mis sai nimeks Vialle LPi (liquid propane injection- vedel propaani sissepritse). Antud süsteem annab täpseima kontrolli vedelalt sisse pritsitud gaasi üle, mis omakorda avaldab suurt mõju põlemisefektiivsusele - kütusekulu vähenemisele ning automootori võimsusele.

LPi süsteem — vedelas olekus gaasi pritse töötab edukalt ka kõige keerukamates automootorites, kaasa arvatud ka turbomootorid ning FSI jms — mitmetasandiline kütuse/õhu segu ja põlemistehnoloogia ka väga vaese kütuseseguga. Jah, just FSI gaasi peal!

Soovitatav hind koos paigaldusega 4-silindrilisele autole – 1500 - 1700€, koos KM'ga.

Kirjeldus

Peamine funktsioon - gaasi aurustamine ning töörõhu hoidmine süsteemis.

 

Картинки по запросу tomasetto lpg лого Tomasetto:

Toodab kolm eri tüüpi süsteeme gaasijaotuse jaoks: Basic, Alaska, Artic. Kõik on üheastmelise konstruktsiooniga, kõik varustatud elektromagnetilise kaitseventiiliga ning vedelgaasifiltriga. Kvaliteetne ja gaasi jaoks sobilik töösüsteem. Doseeriv klapp töötab jaotuskangisüsteemil, mis on täpne ning samas võimeline töötlema gaasi ka siis kui sellesse on juhuslikult segatud võõrad elemendid. Üks miinustest - palju praaki.


Картинки по запросу hlpropan lpg лого HL-Propan

HL-Propan – omab originaalset aurustikonstruktsiooni, mille abil saab oma väikeste mõõtmete juures probleemivabalt ära toita kuni 250 hj mootori. Kahjuks muid häid omadusi sellel reduktoril pole.


Картинки по запросу alex lpg лого  Alex Shark 

Omaduste poolest lähedane Tomasetto Alaska'ga, kuid on sellest parem. Tänu palju võimsamale soojendusele ja aurustamiskambri suurusele võib töötada kuni 200hj mootoritega. Avariiklapp asub teises sõlmes, mis on positiivne töökindlusele ning välistab gaasilekke sisselaskekollektorisse, mis võiks raskendada käivitust bensiiniga peale pikka seismist. Kokkuvõttes väga mitmekülgne ja balanseeritud ning töökindel süsteem.


  KME

Hea ning töökindel reduktor, hoiab hästi rõhku ning tehasest väljuvate praaktoodete protsent madal.

Kirjeldus

Pihustid:

Möödapääsmatu osa 4. ja 5. põlvkonna gaasisüsteemidel. Nendest sõltub tasakaalustatud gaasisegu, seepärast tuleb nende valikul olla eriti tähelepanelik.

 

Картинки по запросу aeb lpg лого  AEB:

Head töökvaliteediga, soovitatav ja töökindel variant. Miinuseks see, et üldiselt ei müüda eraldiseisvalt AEB täissüsteemist ning hinna poolest ei erine väga BARRACUDA'st.


Картинки по запросу hana lpg лого  Hana:

Kõige kallim variant 4. põlvkonna pihustitest, samas aga ka kõige parem. Nõelaga pihustites tuleb gaasipealevool läbi solenoidide, millede sees on varras reguleerimise jaoks. Selline konstruktsioon lubab pihustil end pidevalt läbi puhuda, millega välditakse ummistumist. Kui juhtub aga nii, et kuidagi läheb pihusti umbe siis on see võimalik bensiinipihustistendis läbi pesta. Seda ei juhtu tihti, kuid isiklikust kogemusest tulenevalt olen kursis. Pihusti omab madalat takistust - 1,9 Oomi. Konstruktsioon lubab väga täpset kütuse doseerimist ning mis kõige tähtsam - stabiilsed tööparameetrid. 


Картинки по запросу barracuda lpg лого Barracuda

Barracuda pihustid näitavad väga head töökindlust ning vastupidavust mustusega ummistumisele. Neid toodetakse poola tootja ALEX'i poolt. Konstruktsiooni ja tehniliste omaduste poolest väga lähedased jaapani tootja Keihin'i pihustitega. Peab märkima, et kasutusprotsessi jooksul ei vaja Barracuda pihustid kalibreerimist. Uurimuste ja testide tulemuste põhjal saab öelda, et tegemist on kõrgekvaliteetsete tükkidega, millel on kõrge tööressurss.


Картинки по запросу valtek lpg лого  Valtek

Kõige levinumad "varras"--tüüp 30 pihustid. Rohkem on tuntumad Valtel type 30 ja Rail type 30, samas ka hilisemad modifikatsioonid Rail  IG1-IG5-IG9. Üldiselt on Tüüp 30 kiire elektromagnetiline ventiil. Populaarsed, töötavad hästi mootorite peal, mis pole nõudlikud kütusesegu täpsuse suhtes ning "andestavad" kõrvalekaldeid stöhhiomeetrilisest suhtest. Peamine Valtek'i pluss on üsna pinnapealne - need pihustid kõige odavamad turul ning kergesti remonditavad.


Картинки по запросу omvl lpg лого  OMVL

OMVL pihustites on kasutatud kaasaegseid materjale - korpus komposiitplastikust, mis lubab oluliselt lihtsustada konstruktsiooni. Varras on spetsiaalsest metallisulamist, mis on palju tundlikum magnetiliste impulsside osas. Seeläbi saavutatakse palju suurem töökindlus ning täpsem ja kiirem pihustitöö. Praktika näitab, et konkreetse pihusti tööiga on umbes 100 000km, kuigi oli partii "uuendatud" OMVL pihusteid, millel andis väga kiiresti alla varda vedru - probleem sai kiire lahenduse remontkomplekti abil. 


Картинки по запросу keihin lpg лого  Keihin

See pihustitüüp on kõikidest 4. generatsiooni variantidest kalleim, samas ka parim, mida oma autole paigaldada saab. Nõelaga pihustites tuleb gaasipealevool läbi solenoidide, millede sees on varras reguleerimise jaoks. Selline konstruktsioon lubab pihustil end pidevalt läbi puhuda, millega välditakse ummistumist. Kui juhtub aga nii, et kuidagi läheb pihusti umbe siis on see võimalik bensiinipihustistendis läbi pesta. Seda ei juhtu tihti, kuid isiklikust kogemusest tulenevalt olen kursis. Pihusti omab madalat takistust - 1,9 Oomi. Konstruktsioon lubab väga täpset kütuse doseerimist ning mis kõige tähtsam - stabiilsed tööparameetrid.  

Kirjeldus

Balloonid- paagid.

Valikut tehes tuleks arvestada kahe teguriga : suurus ja Euroopa sertifikaadi olemasolu, ülejäänud parameetrid on vähemtähtsad.

Peamised kvaliteetsete paakide tootjad: Stako, Irene, Gzwm, Elpigaz.